فایل کامل{ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015}

ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015|تی اِی/فایل کامل/41011363|tax32033026|طراحی سیستم های ترمز,احیای الگوریتم روغن ترمز ,برای سیستم های الکتریکی ,انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی,کنترل, ترمز الکترونیکی ,EWB ,خودروی الکتریکی ترکیبی,HEV,ترمز هیدرولیک,ترمز احیا کننده
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015را مشاهده می نمایید

طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

Development of Brake System and Regenerative Braking Cooperative Control Algorithm for Automatic-Transmission-Based Hybrid Electric Vehicles

چکیده:

در این مقاله یک سیستم ترمز برای انتقال اتوماتیک (AT) مبتنی بر خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV) توسعه داده شده است و الگوریتم احیا کننده ی ترمز ارائه شده است که با در نظر گرفتن ویژگی های سیستم ترمز می باشد. سیستم ترمز نیازیه یک پدال داشته و می تواند امنیتی را ایجاد کند زیرا که یک ترمز هیدرولیک در چرخ های عقب وجود دارد. ترمز الکترونیکی نیز (EWB) در چرخ های جلوی وسیله نقلیه نصب شده است. مدل دینامیک ازHEV مجهزبه سیستم توسعه یافته دراین مطالعه به دست آمده اسیت و عملکرد به صورت شبیه سازی توسعه داده شده است. علاوه براین احیا کننده کنترل ترمزارائه شده است که می تواند افزایش بازیابی انرژی ترمز داشته و با در نظر گرفتن ویژگی های این سیستم ترمز هیدرولیک ارائه شده است. شبیه سازی و تست خودرو نشان می دهد که سیستم ترمز الگوریتم احیا کننده ترمز نیروی مورد نیاز ترمز را با انجام کنترل بین ترمز احیا کننده و ترمز اصطکاکی برآورده می سازد.

الگوریتم ترمز احیا کننده می تواند انرژی رابرای بهبود ترمز با افزایش شیب نیرو دربرابر پدال ترمز افزایش دهد. گرادیان نیروی ترمز باید براساس ویژگی های ترمز و ترمز احیا کننده و راحتی رانندگی تعیین شود.

کلمات کلیدی: کنترل- ترمز الکترونیکی (EWB)- خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV)- ترمز هیدرولیک- ترمز احیا کننده

مقدمه:

ترمزاحیا کننده فناوری است که بهره وری سوخت از وسیله نقلیه الکتریکی را افزایش داده و مجهز به واحد ذخیره سازی انرژی باطری است. شرکت تقریبا گزارش داد که بزرگترین عامل برای بهبود بهره وری سوخت خودروهای الکتریکی ترکیبی در ترمز احیا کننده بوده که در حدود 35% بهبود بهره وری در کل انرژی را به وجود می آورد. مطالعات نشان می دهد که HEV به طور قابل ملاحظه ای کارایی سوخت را از 30 تا 40% از طریق ترمزاحیا کننده بهبود می دهد. با این حال نیروی ترمز مورد نیاز برای راننده نمی تواند فقط از طریق ترمز احیا کننده تضمین شود. و با توجه به محدودیت مختلف از جمله شارژ باطری و سرعت وسیله نقلیه رو به رو است. بنابراین ترمز اصطکاکی جداگانه که قادر به کنترل فعال در پاسخ ترمزاحیا کننده است براساس نیاز راننده می باشد.


مطالب دیگر:
📌تحقیق پيغام هاي ابوسفيان و سران مشرك حجاز📌تحقیق آقامحمدخان و قوم تركمن📌تحقیق تأثیر مغولان بر هنر📌تحقیق تاریخ فرهنگ و باورهای دین کهن ایرانیان📌تحقیق هجوم‌ غرب به‌ احكام‌ شرع‌ اسلام‌📌تحقیق ازآغاز تا پایان دیکتاتوری صدام📌تحقیق بررسی جایگاه استان کرمانشاه در ایران📌تحقیق بررسی مختصر علل عقب ماندگی تمدن اسلامی ایران در دوره قاجار و پهلوی📌تحقیق بقاياي موفق‌ ترين تمدن‌ ها در شهر بابيلوس📌تحقیق بلقیس، جغرافیای گمشده سرزمین من📌تحقیق بمباران اتمی هیروشیما📌تحقیق پيدايش نهضت جنگل📌تحقیق بحران‌هاي سياسي و اجتماعي در تاريخ معاصر ايران📌تحقیق باستان شناسی صخره نگاره های جنوب کوهستانی استان قزوین📌تحقیق بازگشت امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب📌تحقیق تاريخ تشكيلات مالي عباسيان📌تحقیق زندگی نامه آیت لله بهبهانی📌تحقیق زندگی نامه آيت‌ الله سيدحسن مدرس📌تحقیق ايران و قدرت هاي بزرگ در آستانه جنگ جهاني اول📌تحقیق تاريخ اندلس📌تحقیق بررسی ایل شاهسوند📌تحقیق تاريخ حرم مطهر امام رضا (ع)📌پاورپوینت راهنماي استفاده از توتال استيشن لايكا 407📌تحقیق انقلاب مشروطه و مقوله آزادی در ایران📌تحقیق آيين زرتشتي در ايران